niedziela, 12 lipca 2009

gronka - hurtowo :)

Ostatnio byłam w jakimś amoku tworzenia. Nawet robienie szpilek sprawiało mi radość :D. Teraz pokazuję 4 pary gronkowe. Hurtem, bo wcześniej nie miałam czasu na focenie - wolałam robić, póki wena zapukała :)). Dwie pary to typowe gronka - od góry do dołu. Dwie pary kolejne, to takie pół-gronka, miałam zamysł, aby taka seria dopełniała, a nie dominowała. Mam 2,5 sznura maleństw, więc myślę, że jeszcze trochę takich minimalistycznych powstanie - bardzo przyjemnie się je tworzy.

1. Kolczyki trochę jesienne, kolorystyka w brązach, rudości... Nostalgiczne :). Agaty różnorodnie wybarwiane.

2. Fiołki - to ewidentnie mój typ! Kolorystyka super, na żywo prezentują się naprawdę czadowo :))). Ametysty i piękne, srebrne kielichy.

3. Minimalistycznie - briolettki karneoli, gronka z iolitów i cytrynów. Na zdjęciu tak średnio wyszły... Na żywo łapią za serce.

4. Cytrynowe drzewko szczęścia. Ametysty - przepiękne kule, niestety nie widać tego na zdjęciu :(. Gronka ametystowo-cytrynowe.


PS. Myślę o jakiś candy na moim blogu... Hmm...

6 komentarzy:

  1. Pisałam już gdzieś indziej, ale i tu napiszę - ostatnie są booooskieeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alioo aliooo :D

    Ja tu przylazłam z zażaleniem :p, mianowicie mam inny adres zapisany jako Twój (??) "że łot de fak" bym rzekła :P
    135nudziara.blogspot itd.

    czemu ja nic o nowym miejscu nie wiem? :(

    Te kolczyki pierwsze jesienne... to po prostu orrrgazm!

    Candy nie organizuj nieeee, tylko od razu mnie wylosuj :D ahahaha

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzież ty się podziewasz??:D Wpadam co jakiś czas liczę, że pokażesz jakieś nowości i lipa;(

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne gronkowe kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 45 yrs old Mechanical Systems Engineer Danielle Caraher, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Ice skating. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Pathfinder. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń