czwartek, 8 października 2009

żyję, żyję :)

Ostatni post z lipca. Kiedy to było :))).
Dostałam parę wiadomości na gadu, na forum PW z pytaniem...co ze mną. Eh, kochane, nowa szkoła. Czasu brakuje na hobby. Nic nie robiłam od wakacji.

Jakoś tak czuję się niemożliwe pusta jeśli chodzi o pomysły. Brakuje mi tych wieczorów spędzonych ze szczypcami i drutem, ale chyba po prostu musi mi minąć. Mam nadzieję, że będę mogła niedługo coś pokazać Wam nowego. Wasze blogi śledzę na ile czas mi pozwoli.

na koniec wrzucam coś pozytywnego, w czym się zakochałam - świetna nuta, kubański rap - za takie połączenie mogę dać się pokroić! http://www.youtube.com/watch?v=iKMJrgEBss0

1 komentarz:

  1. a po pustce przychodzi weeeeeeeeeeeena

    oooo ooooo

    (śpiewam i gibam się)

    :D

    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń