wtorek, 14 kwietnia 2009

Pierwsza gronkowa forma

Wczoraj wróciłam z cudnego wyjazdu na wieś. Sarenki, las, ognisko - achh, było świetnie.

Tymczasem pokazuję moje pierwsze gronka. Siedziałam nad nimi dość długo, w ogólnie nie znałam tej formy, zawsze bardzo mi się podobała, ale jakoś nie mogłam się zebrać, żeby coś gronkowego zrobić. Ze zdjęcia w ogóle nie jestem zadowolona, ale ciężko było je ujarzmić, no i nie miałam innego tła... Za to sprzedały się w Modna.pl tego samego dnia, w którym je wystawiłam :-).

granaty, onyksy, srebro.

2 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny, już zmianiłam linga do Twojego bloga i zabieram się za oglądanie :-)
    KarmazynowyKamyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kamyczku, na razie to nie ma co oglądać, a na pewno nic nowego, czego nie widziałaś :P
    Póki co szykuję się na pewną kolekcję, ale mam sporo rozterek co do pewnych elementów, strasznie trudno wybrać coś ze skarbów - chciałabym wszystko!!!. Ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się skompletować zamówienie.
    Dzięki za odwiedziny :-).

    OdpowiedzUsuń