sobota, 11 kwietnia 2009

słowa wstępne?

Fajnie mieć swoje miejsce w sieci, gdzie pokazuje się to, co jest dla nas ważne, a może i najważniejsze. Pasje, hobby - to co kochamy. W moim przypadku jest to biżuteria.
Kamyczki, przepiękne srebro, błyszczące kryształki Swarovskiego.
Mnóstwo pomysłów, pasji i serca włożone w to, co inni będą mogli nosić - naszyjniki, bransoletki oraz kolczyki.

Kim jestem? Nazywam się Gabrysia, mam 16 lat, mieszkam w Warszawie, nadal się uczę, a w wolnych chwilach [których tak dużo nie mam] robię biżuterię, której sama niewiele mam :-).
Wieczorami dużo myślę o biżuterii, o tym co zrobiłam i co chcę zrobić. W ciągu dnia zazwyczaj realizuję te pomysły. Sprawia mi to ogrooooomną przyjemność.
Ale największą zapłatą za to co robię, jest zadowolone klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz